Oldalak

2014. augusztus 29., péntek

Második. díjam*-*

Halihó!
 Rettentően boldog vagyok, mert megkaptam a második díjamat amit nagyon köszönök Brigii -nek. Valamint, ha csak egy pillantást is vettek a számlálóra láthatjátok, hogy meghaladtuk az 1000. oldalmegjelenítést. Hatalmas köszönettel tartozom nektek, ezért hamarosan a következő fejezet is megérkezik! További szép napot mindenkinek!





Szabályok:
- Írd ki kitől van!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek! ( sajnos nem biztos, hogy meglesz a 11)


11 dolog rólam: 

  1. Szeretem a vicceket!
  2. Sokat aggódom!
  3. Kockás sulitáskám van, és pöttyös tolltartóm :)
  4. Nagyon szeretek karkötőt hordani (most is van rajtam)
  5. A belebújós pulcsikat nagy előnyben részesítem :)
  6. Szeretem az őszt...
  7. Piros a szemüvegem *-*
  8. Sok magazint olvasok :)
  9. Nem tudom megnyalni az orrom... :(
  10. Nagyon szeretem járni a boltokat, akkor is ha nem veszek semmit ;)
  11. Érdekelnek az emberek érzései.  
11 válaszom:
  1. Mi a kedvenc bandád? - A ByTheWay ( milyen meglepő :D )
  2. Miért írsz blogot? - A barátnőim agyon nyaggattak, hogy kezdjek bele, ezt szeretném nekik megköszönni, mert azóta visszavonhatatlanul beleszerettem :)
  3. Ki a példaképed? - A szüleim... Valamint Sziki, mert én is le akarok diplomázni :)
  4. Hány blogod van? - Egy, mert nem szeretek több dologba belekezdeni, így ezt az egyet maximális odafigyeléssel tudom vezetni.
  5. Van háziállatod? - Nincs, de szeretnék egy kutyát :)
  6. Ha igen mi? - Sajna nincs :(
  7. Szereted a matekot? - Nincs különösebb bajom vele :P
  8. Hányadikas vagy? - 9.-es
  9. Szereted a kínait? - Mármint az ételt? A boltokat? Amúgy igen...
  10. Rágod a körmöd? - Néha :(
  11. Milyen telód van? - Fekete *-* 
11 kérdésem: 
  1. Mennyi ideig tart, míg megírsz egy bejegyzést?
  2. Mi az ami megihlet? 
  3. Szereted a gyorskaját?
  4. Melyik a kedvenc tantárgyad?
  5. Milyen tevékenységgel tudnának lekötni akár több órára is?
  6. Mi a hobbid?
  7. Mit szeretsz legjobban a blogolásban?
  8. Mi a mottód?
  9. Milyen nyelveken tanulsz/beszélsz?
  10. Mit figyelsz/nézel meg először egy idegen emberen?
  11. Milyen témájú könyvek a kedvenceid?
Akiknek küldöm:

2 megjegyzés: