Oldalak

2014. július 19., szombat

Kedves Olvasó…
A következő történet lényegében szinte teljes mértékig az Én és Segítőim őrült fantáziájának a szüleménye. Valóságalapja nagyon kevés! Volt ahol teljesen elvonatkoztattam, az eredetileg megtörtént cselekménysortól és egy teljesen más nézőpontból kreáltam újat.
Fő szerepet kapott a cselekményben Olivér, aki a 2013-ban ismertté vált ByTheWay együttes tagja és egyben a lányok legnagyobb kedvence (kivéve persze az írót, jómagamat - bocsi). De ugyanúgy szerepet kapott a történetben, a valóságban is szereplő másik három srác, Bence, Sziki és YaOu is.
A többi szereplő, viszont nem létezik, legalábbis nem teljesen úgy, mint ahogy az a leírtakban szerepel, tehát ha nem minden stimmel, az nem dörgölendő az orrom alá, mert én előre szóltam! Nem szándékoznám külön leírni a szereplők jellemzőit,(tehát nem nyitottam nekik külön oldalt képekkel és leírással) mert igyekeztem úgy írni, hogy személyiségük megformálódjon előtted és te magad képzeld el őket.

Mindenki saját felelősségre olvassa! J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése